حضور گسترده تکنولوژی در همه عرصه ها دیده می شود. صنعت گردشگری نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تکنولوژی های نوین امکانات ویژه ای بر این حوزه افزوده است. برای مثال، در زمینه اقامت و رزرواسیون آنلاین هتل ها، ورود گسترده تکنولوژی امکانات فوق العاده ای برای رزرو آنلاین هتل ها ایجاد کرده است. ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همگام با پیشرفت های جهانی حرکت کرده است.
درگذشته، امکان دسترسی به اطلاعات هتل ها، امکانات، ظرفیت آن ها و نظرات سایر مسافران به راحتی امکان پذیر نبود. مسافران و گردشگران، بعد از رسیدن به مقصد خود، مجبور به صرف زمان زیاد برای پیدا کردن هتلی مناسب بودند که در بسیاری از موارد، هتل دلخواه خود را پیدا نمی کردند.

اما، امروزه با وجود سامانه های رزرواسیون آنلاین هتل ها در سراسر جهان، کیفیت اقامت شما در سفر ها چندین برابر شده است. همان طور که گفتیم، ایران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. هتل یار، سامانه رسمی رزرواسیون آنلاین هتل های ایران می باشد. از طریق این سامانه رزرواسیون، می توانید به راحتی اطلاعات و لیست کامل تمام هتل های ایران به تفکیک شهرها نظیر هتل های کیش یا هتل های تهران سایر شهرها را بررسی کنید. نظرات و نقد و بررسی هتل های ایران از نگاه مسافران را بخوانید. پس از انتخاب هتل موردنظرتان برای اقامت و رزرو، اتاق و سوئیت های هتل را بررسی و اتاق مورد پسندتان را در بازه مورد نظر با توجه به لیست قیمت ها به صورت کاملا آنلاین رزرو کنید.

از دیگر ویژگی های رزور هتل از طریق سامانه رزراسیون هتل یار، امکان استفاده از تخفیف های ویژه می باشد. از طریق هتل یار، هتل های مورد علاقه تان را ارزان تر از همیشه رزرو کنید. علاوه بر تخفیف ویژه، فاکتور رسمی و گارانتی ارزان ترین قیمت رزرو را نیز دریافت خواهید کرد. برای انتخاب و رزرو بهترین هتل های ایران با کمترین قیمت، آن هم به صورت کاملا آنلاین، می توانید از طریق سامانه رزرواسیون هتل یار به نشانی اینترنتی www.Hotelyar.com اقدام کنید.



https://blogs.umass.edu/tprussel/%d8%b1%d8%b2%d8%b1%d9%88-%d9%87%d8%aa%d9%84/