یکی از را ه های موثر در انتقال دانش و علم مقاله نویسی می باشد . شما با دانلود یک مقاله از سایت ایران پیپر و  نوشتن آن ، در واقع دانسته های خود و حاصل تحقیقات خود را ثبت می کنید. این کار فایده ایی که دارد این است که دیگران نسبت به تحقیقات شما اطلاعات کافی را کسب می کنند و همچنین از آن ها استفاده می کنند. به هر صورت اگر بخواهید مقاله بنویسید باید با قوانین مقاله نویسی هم اطلاع کافی داشته باشید .

بسیار خوب است که مقاله با زبانی ساده بیان شود . هر چه مقاله را پیچیده تر کنیم ، مخاطب کمتر با آن ارتباط برقرار می کند . از این رو راحت با مخاطب خود صحبت کنید . از طرفی تمامی مقالات باید دارای نتیحه گیری درست و واضح و روشنی باشند . تا به جواب مورد نظر خود برسند . در واقع هر تحقیق از یک سوال نشات گرفته و باید پاسخ گوی سوال مورد نظر باشد . پس در آخر جواب روشنی باید به سوال تحقیق خود بدهید . این همان نتیجه گیری شما خواهد بود . برای این که بتوانید این چهارچوب را بهتر بشناسید پشینهاد می کنیم ، دانلود کردن مقاله از چند ژورنال صورت گیرد . دانلود مقاله های صورت گرفته را با هم مقایسه کنید تا نوع نتیجه گیری ها وقالب بندی را بهتر آشنا شوید .

تعریف مقاله

در واقع مقاله عبارت است از بیان عقیده فرد یا گروهی که مورد مسائل سیاسی و اجتماعی بیان می ود . در روزنامه و تلویزیون از آن ها نام برده می شوند . این ها کقالات محاوره ایی و عمومی می باشند . نوع دیگری از مقاله هم وجود دارد که علمی تر می باشد . در واقع در ژونال ها نوشته می شود و می توانید با دانلود مقاله مورد نظر سطح علمی آن را مورد ارزشیابی قرار دهید . از طرف دیگر این مقاله در واقع بیان یک مسئله می باشد . که می توان با حل آن به پاسخ مورد نظردست پیدا کرد . یعنی بیان یک مسئله دقیق علمی و حل آن با مدت های روز از جمله آزمایشگاه ، شبیه سازی و نمونه آماری گرفتن.

نوشتن مقاله

دسته بندی مقالات

از آن جا که مقالات را به انواع مختلفی دسته بندی می کنند . می توانید در نظر داشته باشید که امروزه نحوه تقسیم بندی بر اساس کاربردی که آن همایش دارد می باشد . اما در این متن قصد داریم که که مقاله را بر اساس این مدل دسته بندی
پژوهشی
مروری
تحلیلی
گردآوری
بیان کنیم .

کمک مقاله به جامعه

امروز مشکلات عدیده ایی در جامعه ما وجود دارد . شما می توانید با در نظر گرفتن آن ها و همچنین پرسش از دیگران پی ببرید که برای داشتن جامعه ایی پویا . باید این مشکلات بررسی شود . همچنین پاسخ مناسبی برای ان های پیدا کنید . حال هر شخص مشکلی که دیده است را به عنوان یک سوال در مقاله خود بیان می کند . برای پیدا کردن جواب راه حل هایی ارائه می دهد ، آن ها را آزمایش می کند . در نهایت نتیجه مورد نظر را به راحتی هر چه تمام تر بیان می کند .

خوب با گرد آوری همه این مقالات نفر بعد می توانند مشکلات حل شده قبلی و را ه حل ها را یکجا ببیند وبا کمک آن ها پاسخ مشکلی را بدست آورد . همجنین سایرین می تواننند با دانلود مقاله و خواندن آن از چگونگی این که رفتار کنند تا مشکلات حل شوند . آگاهی می بابند .

دانلود کردن مقاله
تا چه حد نوشتن مقاله برای دانشجویان اهمیت دارد ؟

دانشجویان بدون نوشتن مقاله نمی تواننند ازت خود دفاع کنند . در واقع نتیجه پایان یافتن دوره آموزشی خود آن ها می باشد . حال آن که ابتدا در رشته مورد نظر خود تعدادی مقاله را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار می دهند . پس از آن در مورد تمامی مزایا ومعایب آن ها با همدیگر بررسی و تحلیل های خاصی خواهند داشت . حال اما با بیان نتایج تازه ایی که بوجود آمده یک سوال یا فرضیه مطرح می شود . چه کاری انجام دهیم که به پاسخ مورد نظر خود برسیم . در نهایت با شبیه سازی و آزمایشات مورد نظر نتایجی بدست خواهد امد که نشان دهنده درستی قرضیه شما خواهد بود . این خود یعنی علم و تقویت علم . پس مقاله نویسی به پیرفت علم بسیار کمک خواهد کرد .

امروزه سایت هایی وجود دارد که به راحتی امکان دانلود مقاله را برای شما فراهم می آورند . سایت ایران پیپر از بهترین این سایت ها می باشد . شما با ثبت نام در این سایت می توانید با دانلود مقاله های مورد نظر خود یک کار تحقیقاتی را آغاز نمایید . حال آن که دسترسی به پایگاه های علمی یا محال است به خاطر تحریم و یا این که هزینه بسیار زیادی در قالب آن باید پرداخت کرد.


https://wp.nyu.edu/downloadbook/write-article-download-paper/