مهم‌ترین معیارهای خرید سشوار مطلوب

اگر چه در دیدگاه نخستین , سشوار وسیله ای بی آلایش به حیث می‌رسد , البته زمانی که به دیده خریدار به آن نگاه میکنید و با اشکال و اقسام مارک های ناشناخته در بازار مواجه می‌شوید .

سشوار

در شرایطی که شخص نو کاری باشید , ممکن است می‌گویید سشواری عالی است که فشار بادی که ایجاد می نماید بالا باشد . البته این مسئله یک فاکتور ابتدایی در تعیین سشوار است . در صورتی‌که از اشخاص ماهر نظیر آرایشگر ها سوال نمایید , به مواقعی اشاره می نمایند که کمتر به ذهنیت شما می‌رسد . برای مثال دستگاهی که موی در آن گیر نکند , الکتریسیته بومی ایجاد نکند و در غایت , با سرعت بالا کم آب کردن گیسو ها , از جراحت پرهیز نماید . مورد پایان را می توان مهمترین موردی دانست که مورد تاکید ماهر ها قرار می‌گیرد . پس برای این که بتوانید مثل اشخاص ماهر یک سشوار حقیقتا عالی بخرید , به خصوصیت هایی که در‌این گزارش مورد تاکید قرار گرفته اند توجه فرمائید . درین مقاله تلاش داریم تا خصوصیت های بهترین مارک سشوار را با در حیث به چنگ آوردن فاکتورهای حساس شرح دهیم .

خصوصیت های یک سشوار عالی

برای شناخت با خصوصیت های یک سشوار استاندارد , ابتدا می بایست با گونه های نوع های سشوار آشنا گردید . امروزه سشوار ها در دسته های ماهر , نصفه ماهر ,سشوار مسافرتی و یا این که خانگی ساخت و وارد بازار گردیده اند . سفارش ما برای شما این است که چنانچه دوران زمان بیشتری از سال را به هجرت یا این که ماموریت های کاری می‌روید , خوب تر است از اشکال مسافرتی که نیز حجم کمتری دارا هستند و نیز قابل تاشدن می‌باشند استعمال فرمائید . در قبال چنانچه تحت عنوان یک شخص ماهر یا این که آرایشگر قصد به کارگیری از سشوار را دارید , نوع های ماهر را تعیین نمائید . ولی همان طور که از اسم آنان معلوم است , جور های ماهر بها بالاتری نیز دارا هستند . ولی اقتصادی ترین و لبریز کاربردترین دسته سشوارها , جور های خانگی میباشند که با تنوع فراوان بالایی ایجاد میگردند .

درپی به بررسی مهم‌ترین خصوصیت های یک سشوار عالی میپردازیم .

خرید بهترین سشوار

توان موتور

توان موتور سشوارها او‌لین موردی است که به ذهن اشخاص می‌رسد . توان یا این که توان موتور مشخص و معلوم کننده میزان حرارت خروجی از دستگاه هست . این قضیه به صورت بدون واسطه با زمان کم آب کردن موها در رابطه است . بدیهی است که گونه های ماهر توان خروجی بالاتری دارا هستند و بعداز آن گونه های خانگی و مسافرتی قرار دارا‌هستند . در اصل از گونه های خانگی نباید توقع بیشتر از توان 2000 وات را داشت البته دسته های ماهر بایستی توان فراتر از 2000 را داشته باشند . از آنجاییکه امروزه نوع های تقلبی فراوانی در بازار موجود هست , خوبتر است بدانید که هیچ یک از سشوارها چه بسا سشوار رمینگتون ، سشوار پرومکس، سشوار پرنسلی، سشوار فیلیپس، سشوار بابیلیس , توان فراتر از 2500 یا این که 2600 را ندارند . پس مراقب جور های غیراصل باشید .

جور موتور

مدل موتور در دسته های خانگی و ماهر هم با نیز متعدد است . بیشتر نوع های ماهر می بایست موتور سنگین وزن یا این که AC و نوع های خانگی بایستی موتور سبک یا این که DC داشته باشند . این مسئله نیز در گزینش سشوار با همت مطلوب اهمیت بسیار دارا است . موتورهای DC دارنده توان پرتاب باد میانگین و موتورهای AC دارنده توان پرتاب بالا میباشند که حدود دو برابر توان موتور های AC است . از سمت دیگر موتورهای AC دارنده ارتفاع عمری دوچندان بیشتر از موتورهای DC می‌باشند . به همین علت خرید یک سشوار ماهر برای مصرف خانگی , چندان نیز غیر منطقی نیست .


https://wp.nyu.edu/downloadbook/%d9%85%d9%87%d9%85%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b9%db%8c%d8%a7%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%b4%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b7%d9%84%d9%88%d8%a8/